onsdag 11. februar 2009

ROMPE OG LÅR...

Mange bloggdamer har lagt ut fine bilder av flatskjermen, (uten milevis av ledninger, tunere, playstation, høyttalere, dvdspillere og alt det som jeg har gleden av å kikke på fra min posisjon i sofaen....)
Har ikke tenkt å la dere få gleden av å se det heller, men veggen bak kan dere godt få se:-)

Her står norgesglassene jeg har fått av svigers og hylla kjøpt på gave & interiørhuset. (det er forresten bokstavene hope også.)

Disse kurvene er utrolig greie å ha lys i.... (fra Annas rom)
I ettermiddag hadde vi en knallgøy tur på spark med de to minste... Noah lo og lo.... For å si det sånn....dagens treningsøkt (fra nå kalt rompe og lår) er herved gjennomført...

.....det er vel derfor Noahmamma og Noahpappa følte seg fortjent til hver sin creme brulee nå:-)
Ha en hyggelig kveld! 

2 kommentarer:

KristinHJ sa...

ahh...så koselig med en oppdatering her! Jeg vil og ut i snøen :-) Venter på at du banker på døren her snart, miss you! Stor klem

Dan Aksel sa...

Halla søta! Noe jeg kunne bidra med eller?