lørdag 21. februar 2009

NY PUTE, CONTAINER, GRAND PRIX, SJOKOLADEKAKE OG FINN.NO

God kveld i stuen.... I dag er det blogging om alt og ingenting. Noahmamma har vært på Annas rom i dag og praktisk talt siklet på tøyet fra Container. Fikk med meg katalog og har nå kåret mine favoritter/ønsker..... Du ser de under her... (Tommy, lettere enn dette får du det ikke:-)

Ny pute ble det på mor også. (Miljøgården/Gave & Interiørhuset) Kr. 199,-...Veldig skjønn!Ellers lurer jeg på om det er lov å leie ut barn på finn.no...?? I ettermiddag har lydnivået her tatt nye høyder, og det takler Noahmamma litt for dårlig... Mulig det er min skyld som ga de lørdagsgodtet til lunsj, vet ikke helt :-) Nå derimot, har freden senket seg...Noahboy sover søtt, Sarah, Christoffer og Maria er på kino, og Tobias har akkurat bakt ferdig brownies og dekket på til mor og far....skjønn gutt!
Nå er vi klare for Grand Prix. Heia Tone!!!!God helg alle sammen! 
Smask! (Tobias hilser)


2 kommentarer:

KristinHJ sa...

Smask til Tobias :D

Vigdis sa...

så fint dere har det.
Jeg skulle ønske at gubben gikk med på å male om stua vår.....

Vi hadde en gang et hvit hus...nesten sørlands hus,men nå er det gult......