søndag 7. desember 2008

JULEBALL for fjortisene




I går gikk årets juleball av stabelen på ungdomsskolen der Sarah og  Christoffer går. Det var visst en kjempesuksess! Sarah ble kåret til ballets Dronning (ikke vondt for selvtilliten:-), og Christoffer ser dere på bildet over.. nokså fornøyd med livet han også!

Den kuleste klesbutikken i Søgne hadde julebord i går. Vi koste oss max! 

Ellers må jeg bare si en ting:
JEG ELSKER VASKEHJELPER!!!!
Nå er det ryddet i alle kriker og kroker her... i morgen kommer favorittdama og gjør storrengjøring her mens jeg er på jobb.... kan ikke si annet enn at det er gull verd! Jobber gjerne en dag ekstra for å slippe å ta den jobben hennes.... 
Gleder meg sykt til å komme hjem i morgen!

Nå skal jeg fordype meg i HM-home-katalogen som lå i posten i går..... (event. kanskje spise noen pepperkaker...)
God søndag kveld alle sammen. 

2 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Tusen hjertelig takk for veldig koslig kommentar :)

Tenk å være fjortis da , synes det virker som i går jeg;O) Men er vel ikke bare , bare å være fjortismamma heller ....

*Nyt dagene oppe på tunet , klem A

ingridmarie sa...

Så koselig blogghjem du hadde her! Så mange fine bilder! Kjekt at du er blitt med på NIB-her er mange kjekke bloggere samlet på ett brett:) Her på bygda litt utanfor Bergen har vi nett fyrt i peisen og venter på middagen skal bli ferdig, ungene ser på favoritten Ivo Caprinofilmene. Eg kjem innom deg igjen eg :) Varm helsing frå Ingridmarie