fredag 8. mai 2009

Litt av hvert fra KONFIRMASJONEN


Her kommer litt av hvert fra konfirmasjonen til gulljenta vår. 

Først litt borddekking....Hadde ikke så mange bilder av det, men det gikk i lys rosa og grått. Grå tynn tynn duk (fra ikea), fattigmanns-staker i alle varianter med lysrosa lys, rosa "raunukler", som jeg kaller de + tørkede orkiderøtter med grønne blader som lå utover bordet med de rosa blomstene over, grå og rosa brokadeservietter, bordkort fra kortshop.no og til slutt stedtglass som hang oppi hverandre.

Sarah i kjolen fra Floyd. 

Nyyydelige jenta mi!
Sarah og Anniken som vi skal feire i morgen.

Noahboy og mams
Til dessert hadde vi osteiskaka i store rosa muffinsformer med jordbær på. Mmmmm.....
Fantastisk underholdning av denne Team Venke-buketten.
En tante og to kusiner. 
Flørt....




4 kommentarer:

Vigdis sa...

wow!
For en skjønn jente du har Marianne.
Dere er så like og visste jeg ikke forskjellen på dere så skulle man tro at det var deg jeg så i den vakre kjolen.
Så fint du/dere har gjort det i lokalet.
Når blir neste konfirmasjon?

Ann-Cathrin sa...

For en flott jente du har:) Lekkert bord, og mange fine bilder:)

Unknown sa...

Hei!
Så bloggen via-via og gikk inn på den fordi Surland er et navn jeg kjenner til fra barndommen.. Jaja, nok om det.
Nydelige bilder og nydelig konfirmant! Jeg hadde konfirmasjon i fjor og neste venter om to år... Har bestilt lokale i dag ;o) ~

Borddekkingen din var nydelig, jeg har fra min også nedi bloggen et sted, ta gjerne en tur innom :o)

Klem fra Nanni

Fjasevas Huset sa...

utrolig flott konfirmant:-) Skulle tro dere var søsken! Nydelige barn har du det er sikker to visst.

klem fra søring i nord