torsdag 26. mars 2009

LUNSJ?? FRI??? JENTIS??? JEG??? KOS!!!!

For første gang siden korslaget startet har jeg hatt jenter her og en formiddag fri! 
Veldig koselig! Her sitter Kristin og øver seg.... 
3 gode kamerater...(når de ikke prøver å ta livet av hverandre:-) 
Veldig stas for Noah når de kommer! 

Siden jeg har lagt min elsk på den nye takka mi, blir det ofte lapper både til lunsj og middag her.....Nam! 

Beklager forresten at interiørbloggingen ligger litt på is her..... Det er rett og slett ikke tid...
Har ikke blomster i vinduene en gang. Ikke typisk meg.... Kommer sterkere tilbake når dere slutter å stemme:-)

1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

Akkurat det savner jeg også. Jeg har tid men det blir liksom ikke. Nå skal jeg sette meg ned å planlegge en jentelunsj...det er på høy tid.
Takk for inspirasjonen:O)